0988 926 341

Добре дошли & Приятно пазаруване!

кошница

Cart 0,00 лв.

Нямате продукти в кошницата.

ЗАМЯНА

Всяка закупена стока от онлайн магазин Кolet.bg подлежи на замяна до седемдневен срок от получаване. Продуктът не трябва да  е носен, надраскан, пран, гладен и да не е нарушена неговата цялост вкл. етикета и оригиналната опаковка. Трябва да е в приличен търговски вид и без странични миризми на цигари или парфюм.

За да замените закупен продукт е необходимо да се свържете с нас  на посочените телефон, e-mail, skype. За ваше удобство ние ще Ви изпратим куриер на адреса, който да вземе пратката от Вас. След като я получим и се уверим в нейната цялост ще Ви изпратим желаният от вас продукт за замяна. Цялата процедура ще бъде завършена в рамките на 3-4 раб.дни.

Ако изпратеният артикул не отговаря на условията за замяна той се изпраща обратно до адреса на клиента за негова сметка.

Разходите за куриерските услуги при замяна са за сметка на Клиента.  Тези разходи се равняват на 9.60лв. (4,80лв. в едната посока). В случаите когато замяната се налага поради вина на Kolet.bg куриерските разходи се поемат от нас.

 

ВРЪЩАНЕ

Ако не сте удовлетворени от закупен продукт от онлайн магазин Kolet.bg можете да го върнете в срок от 7-работни дни. Продуктът не трябва да  е носен, надраскан, пран, гладен и да не е нарушена неговата цялост, вкл. етикета и оригиналната опаковка. Трябва да е в приличен търговски вид и без странични миризми на цигари или парфюм. Към артикул(а/ите) за връщане трябва да приложите касова бележка или ако нямате такава - "разписката за прием на паричен превод" която е предоставена на вас от куриера при самото плащане на наложения платеж (тази разписка е платежен документ равностоен на касова бележка с който се доказва продажбата).

Връщането на продукт става само по куриер. Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на върнатата пратка и след като се уверим в нейната цялост. Сумата се възстановява САМО ПО БАНКОВ ПЪТ в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт, поради което пратки, изпратени с начин на плащане „наложен платеж“ не се приемат.  Разходите по връщане на стоката са за сметка на Клиента.

Възстановява се само стойността на продуктите съгласно заявката, без разходите по доставка. Разходите по изпращането на първата заявка са преизчислени и от сумата, подлежаща на връщане се приспадат всички странични разходи.

При връщане на закупен продукт, молим да ни информирате по телефон или e-mail за това като посочите и номер на поръчка или име на получател. 

 

РЕКЛАМАЦИИ

Клиентът има право първо да отвори, пробва или премери поръчания от него артикул и чак тогава да го заплати на куриера. В случай, че констатира явни недостатъци, незабавно да информира лицето извършващо доставката и да откаже доставения му артикул. Ако не направи това, продукта се смята за одобрен, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Гаранционният срок на обувните изделия на марка "Tendenz"  е 30 дни.  При разлепване и остраним дефект обувните артикули се отремонтират в срок до 20 дни.  При неправилна експлоатация не се приемат рекламации! Разходите по връщането на продукт, свързан с рекламация и изпращането на нов се поемат от клиента.  Рекламации се предявяват само в случай, че представите касова бележка или разписка за прием на паричен превод. В случай, че стоката не може да бъде поправена или заменена с нова, имате право да получите обратно платената сума или отбив от цената, без разходите по доставка.